Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Denizli Valiliği

İl Göç İdaresi Müdürlükleri

Denizli İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Denizli İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Denizli İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    Hakkımızda Görevlerimiz Müdürümüz Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    Düzenli Göç Düzensiz Göç Uluslararası Koruma Geçici Koruma İnsan Ticaretiyle Mücadele Uyum ve İletişim Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    Haberler İlden Haberler Duyurular
  • İSTATİSTİKLER
    İstatistikler Raporlar
  • İLETİŞİM
    İl Göç İdaresi Müdürlüğü Kamu Kurumları
°C
6
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Görevlerimiz
    • Müdürümüz
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • İnsan Ticaretiyle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İlden Haberler
    • Duyurular
  • İSTATİSTİKLER
    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Kurumları
 

Uluslararası Çağrı Merkezleri Konferansı ve Uyum: YİMER 157 ve AB İyi Uygulamaları Çalıştayı Gerçekleştirildi

22.05.2021

Genel Müdürlüğümüz Uyum ve İletişim Dairesi Başkanlığı ile Birleşmiş Milletler Göç Kuruluşu (IOM) iş birliğindeki “Türkiye’nin Göç Yönetimi Çalışmalarının Desteklenmesi Projesi” kapsamında düzenlenen, “Uluslararası Çağrı Merkezleri Konferansı ve Uyum: YİMER 157 ve Avrupa Birliği İyi Uygulamaları” çalıştayı 20-21 Mayıs 2021 tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirildi.

Uluslararası çağrı merkezi sektöründe hizmet veren iyi uygulama örneği çağrı merkezlerinin incelenmesi, operasyon verilerinin öğrenilmesi ve Yabancılar İletişim Merkezi’nin (YİMER 157) hizmet kalitesi ile kapasitesinin artırılması için örnek alınacak bir uygulamanın olup olmadığının çalışılması amacı ile düzenlenen çalıştaya; Genel Müdür Yardımcılarımız Dr. Gökçe OK, Mehmet Sinan YILDIZ, Uyum ve İletişim Dairesi Başkanımız Dr. Aydın Keskin KADIOĞLU, Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanımız Veysel DAĞLAR,  Göç Yönetimi Programı Koordinatörü Tommaso DE CATALDO, Pusula Call Center Genel Müdürü Hasan ADIGÜZEL, Genel Müdürlüğümüz Daire Başkanlığı temsilcileri ve İl Göç İdaresi Müdürlükleri temsilcileri katıldı.

Program, Genel Müdür Yardımcımız Dr. Gökçe OK, Genel Müdür Yardımcımız Mehmet Sinan YILDIZ, Uyum ve İletişim Dairesi Başkanımız Dr. Aydın Keskin KADIOĞLU, Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanımız Veysel DAĞLAR ve Göç Yönetimi Programı Koordinatörü Tommaso DE CATALDO’nun açış konuşmaları ile başladı.

Programın ilk gününde katılımcılara yönelik olarak; YİMER 157 Proje Yöneticisi ve Grup Başkanı Ümit BOLAT tarafından Genel Müdürlüğümüz Yabancılar İletişim Merkezi (YİMER 157) operasyon verileri, vermiş olduğu hizmetler, hizmet kanalları ve teknolojik alt yapısı hakkında geniş kapsamlı sunum yapıldı. Ayrıca katılımcılara, “Avusturya Uyum Fonu Çağrı Merkezi”, “Dışişleri Bakanlığı Konsolosluk Çağrı Merkezi”, “AKBANK Çağrı Merkezi”, “Kızılay 168 Çağrı Merkezi”, “İl Göç İdaresi Müdürlükleri Özelinde Yaşanan Sorunlar ve Sorunlara Çözüm Önerileri” hakkında sunumlar gerçekleştirildi.

Programın ikinci gününde ise; “Kayıp Çocuklar Çağrı Merkezi 116 000”, “112 Acil Çağrı Merkezi” sunumları, eğitimler, tartışma oturumları düzenlendi.

3 ülkeden 7 çağrı merkezi ve toplamda 117 kişinin katılımı ile tamamlanan çalıştay sertifika ve plaket töreni ile toplu fotoğraf çekimlerinin ardından sona erdi.

 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • Hakkımızda
  • Görevlerimiz
  • Müdürümüz
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik

YABANCILAR

  • Düzenli Göç
  • Düzensiz Göç
  • Uluslararası Koruma
  • Geçici Koruma
  • İnsan Ticaretiyle Mücadele
  • Uyum ve İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular

GÜNDEM

  • Haberler
  • İlden Haberler
  • Duyurular

İSTATİSTİKLER

  • İstatistikler
  • Raporlar

İLETİŞİM

  • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • Kamu Kurumları
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Görevlerimiz
    • Müdürümüz
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • İnsan Ticaretiyle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İlden Haberler
    • Duyurular
  • İSTATİSTİKLER
    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Kurumları
 © 2024 Denizli İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız